lauantai 13. helmikuuta 2010

Alku aina hankalin

Jep jep. Oon tässä jo pari tuntia miettinyt, että miten mä tän aloittaisin... Ehkä mä käytän vaan luovuuttani - niin mikä on luovuus?
Ehkä mä siis aloitan kertomalla jotain ei niin olennaista musta ittestäni, jotta ne harvat ihmiset - jotka on mun mielikuvitusken tuotetta - tietää edes vähän, minkälainen ihminen tätä blogia pitää.

Elikkä siis, oon pitkään jo suunnitellu blogin pitämistä, mutta se on yleensä jääny nyt vaan ajatukseksi. Luultavasti siks, että oon ihan luvattoman laiska ja inspiraation puutteessa. Toki muitakin puutteita löytyy ihan joka mielessä, mut niistä ei ehkä tarvii vielä sanoa mitään. :'D

Mutta. Näytän siis suunnilleen tältä (kuvitelkaa sellaset jännän punaset hiukset ja unohtakaa noi meikit, koska ei oo kameraa mukana):
Siinä olen siis minä itse mein asunnon terassilla. Ulkona oli liikaa lunta kun kuva on otettu, vaikka sitä ei kuvasta oikein huomaa.
Ja tosiaan, ei oo enään punertavan liloja hiuksia vaan ihan punaset. Joistain kohdista tummat ja joistain kirkkaat, mutta silti punaset.

Ehehe, miten niin aiheet pomppii koko ajan? En mä mitää oo huomannu... xD Juu, johtuu siitä, et oon aika väsyny ja päätin just, et mä kirjotan tänne huomenna jotain järkevämpää, koska nyt ei oiken suju.

Huomiseen siis ! Hyvää yötä ja kauniita unia. :3 <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti